TAG Heuer ataca Apple Watch

La doar câteva zile după ce Apple Watch și-a făcut simțită prezența, un executiv al TAG Heuer a recunoscut că societatea sa va dezvolta un SmartWatch propriu.
„Vrem să lansăm un SmartWatch la TAG Heuer, dar acesta nu trebuie să copieze Apple Watch” a declarat Jean-Claude Biver, șef dezvoltare ceasuri la societatea-mamă a TAG Heuer, LVMH, pentru ziarul elvețian „NZZ am Sonntag”. Comentariile sale au fost ulterior transmise de Reuters.
Biver a declarat că TAG Heuer va scoate în evidență un smartwatch la expoziția „Baselworld” cel mai târziu în luna martie, dar nu a dat alte detalii. “Nu ne putem permite să copiem doar urmele altcuiva”, a spus el.

Apple Watch – Un smartwatch pentru femei

Biver a fost prezent pe prima pagină a ziarelor săptămâna trecută, atunci când a declarat că Apple Watch este un ceas “prea feminin”, și nu are recursul atemporal și prestigiul ceasurilor tradiționale.
Acest ceas nu are sex-appeal. E prea feminin și arată prea mult ca și celelalte ceasuri electronice aflate deja pe piață “, a declarat Biver cotidianului german „Die Welt”. “Ca să fiu sincer, pare ca și cum ar fi fost proiectat de un student în primul trimestru.”
Aceasta nu este prima dată când un executiv în domniul ceasurilor elvețiene a respins un smartwatch imediat după apariție.
„Există foarte mult zgomot în lumea smartwatch-urilor, dar defapt nu-l prea vedem la încheieturile oamenilor”, a declarat pentru Reuters în luna martie Francois Thiebaud, șef al brandului Tissot de la Swatch. La acea vreme, Swatch-ul a fost căutat pentru funcțiile de conectare la Internet, însă acesta  nu a fost dus mai departe. Swatch a spus în cele din urmă, luna trecută, că va lansa o versiune „touch” a ceasurilor sale, cu caracteristici de urmărire a activității fitness.

tag-heuer-smartwatch

Smartwatch Concept by Tag Heur

Provocările cu care se confruntă factorii de decizie din companiile producătoare de ceasuri tradiționale sunt numeroase, după ce și-au aruncat privirile către piața smartwatch-urilor. Ei nu au experiență cu software-ul produselor și electronica acestora și se confruntă cu o concurență acerbă în vânzările de tehnologie pe piața „low-end”. Iar pentru modele de lux, cumpărătorii nu pot fi interesați într-un ceas al cărui tehnologie este repede depășită.
Biver însuși a recunoscut acest lucru în timp ce discuta subiectul la Reuters în luna martie. „Mi-ar plăcea să fiu în locul potrivit pentru a dezvolta un smartwatch, dar nu am acces la tehnologie”, a declarat Biver. „De asemenea, un ceas care costă mii de franci, ca un Hublot, nu își poate permite să devină învechit după numai un an”.

tag-heuer-classic

Tag Heuer Classic Watch

Totuși, nu este un secret că TAG Heuer a fost mereu în căutarea unei soluții. „Acest lucru necesită un pic de „brainstorming”. „Dacă găsim o soluție, am putea încerca”, a declarat CEO-ul TAG Heuer, Stephane Linder pentru TechHive în luna iulie. „Nu ne vedem încă asumându-ne un risc, doar dacă nu cumva vom găsi o modalitate de a face un ceas de lux care să arate ca un ceas de lux real și care să ofere informații inteligente și foarte ușor de utilizat, și nu doar de a reproduce unele funcții ale unui telefon mobil”.
Se pare că zilele acestea compania a dat în cele din urmă peste o cale de urmat. Dar să nu vă așteptați să arate ca un Apple Watch.

Leave a Reply

Your e-mail address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.