Konica Minolta, Viteza si Performanta

konica-car

La expoziția „Konica Minolta Business Solutions” din Statele Unite ale Americii de săptămâna trecută, unii vizitatori norocoși ai spectacolului din ziua deschiderii, duminică după-amiază, i-au întâlnit pe șoferii campioni Ricky și Iordania Taylor în “Winner Circle”. Cu accentul pus pe viteză, control și precizie , perechea rapidă de curse au revenit în spectacolul sponsorizat de Konica Minolta. Toți vizitatorii, de asemenea, s-au putut fotografia cu modelul lor Chevy Corvette Dallara DP; imaginile personalizate vor fi imprimate și înmânate norocoșilor în aproximativ două minute.

Konica Minolta, Viteza si Performanta

Combinația puternică de hardware și software precum și mai multe parteneriate OEM au fost prezentate la o conferință de presă duminică, 28septembrie, unde VP Senior Marketing al Minolta, Kevin Kern a dezvăluit că vânzările imprimantelor color Konica sunt în crestere cu 7% față de 2013, iar la imprimantele monocrom au crescut cu 5%. “În mod clar, imprimantele monocolor nu au dispărut”, a spus el, contrar a ceea ce susțin alții.

Kern a menționat, de asemenea, investițiile de 10% pe care Konica le-au făcut anul trecut în MGI Digital Graphic Technology, care au lansat la fața locului noul dispozitiv de acoperire UV 3D digital, JETvarnish 3DS. Acest nou plus față de linia JETvarnish Digital UV a fost proiectat de către MGI exclusiv pentru rețeaua de vânzări Konica Minolta. Cea de a treia generație JETvarnish are toate efectele tactile și avantajele originalului JETvarnish 3D, cu doar jumătate din amprenta ecologică necesară.

JETvarnish 3DS

Imprimanta profesionala de la Konica, JETvarnish 3DS

Adoptarea unor mișcări “verzi” de către Konica Minolta se datorează aderării la organizația de sustenabilitate „Two Sides” fiind de asemenea, și un membru al „Dow Jones Sustainability Indices”, câștigând „cel mai înalt rang în industria de profil”, în conformitate cu Kern. Biroul „Enterprise Content Management” (ECM) al companiei, de asemenea, a finalizat achiziția companiei „Results Engeneering” din Columbus, Ohio.

Konica Minolta – termene scurte, etichete “la cerere”

Konica Minolta, de asemenea, a anunțat un nou parteneriat cu „Isys Label”, un dezvoltator canadian și producător pentru imprimante de etichete digitale, prin distribuitorul lor din America de Nord, „IntoPrint Technologies”. Conform acordului, Konica Minolta va adăuga „IntoPrint EDGE 850” și „IntoPrint Eclipse LF3” la portofoliul lor de produse, începând cu America de Nord, și cu planuri de a se extinde la nivel global. Atât imprimanta de etichete digitale cât și mașina de tăiere sunt afișate la „GRAPH EXPO 2014”.

Imprimanta de etichete Edge 850

Imprimanta de etichete Edge 850

“Acest parteneriat strategic ne oferă posibilitatea de a oferi producție de etichetare digitală de calitate și o tehnologie de finisare mai bună pentru piața noastră”, a spus Kern. “Cu accentul pus pe un preț accesibil, ambele produse sunt direcționate către clienții mai mici, care se așteaptă la același nivel de performanță digitală, ca și la alte „case mai mari” de imprimare. Acordul cu Isys extinde portofoliul nostru pentru a servi mai bine nevoilor acestor clienți”.
„EDGE 850”, imprimanta de etichete digitale a fost dezvoltată pe termen scurt, fiind o foarte mare cerere pe piața de etichee. Suficient de compactă pentru a sta pe un birou, aceasta poate imprima la viteze de până la 10 de metri pe minut (MPM) și face mai ușoară munca de imprimare pe etichete auto-adezive, pe filme și materiale sintetice, cu o gamă de lățime medie de 6 până la 8,5 inci și cu imprimarea de lungimi de până la 210 de metri. Proiectată pentru productia „in-house” de etichete, utilizatorii lor vor fi capabili de a imprima circa 2.000 de etichete în mai puțin de 20 de minute și vor avea sulul finalizat și gata de aplicare imediată sau pentru finisarea echipamentelor.

Incursiune și în imprimarea 3D

În iunie anul acesta, Konica Minolta a început și revânzarea dispozitivelor de imprimare 3D produse de „3D Systems”. Imprimanta „Projet 4500” este expusă și în această săptămână, Konica exemplificănd produsele prin imprimarea cu aceasta a câtorva mașinuțe în miniatură, tridimensionale.
Cu această alianță, Konica Minolta va intra puternic pe piața în curs de dezvoltare a imprimării 3D, pentru a oferi clienților săi acces la soluții aditive de producție, completând și extinzând portofoliul de produse și servicii distribuite prin rețeaua sa de dealeri din SUA, precum și distribuția directă. Konica Minolta intenționează să se concentreze asupra industriilor aflate în mare de creștere, cum ar fi industriile din domeniul sănătății sau a celor pentru aplicații în sistemul de educație.

Leave a Reply

Your e-mail address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.